Services & support

D&D ICT Solutions onderscheidt zich in het IT landschap door haar uitstekende dienstverlening en ondersteuning. Wij zijn ons ervan bewust dat uw IT infrastructuur van cruciaal belang is, en dat een probleem of panne verstrekkende gevolgen kan hebben.

Daarom bespreken we met u graag de nodige maatregelen op proactief te werk te gaan en problemen te verhinderen nog voor ze zich voordoen.

Is er toch iets aan de hand? Dankzij ons groot aantal Microsoft-gecertificeerde system engineers hebben we steeds de flexibiliteit om uw probleem snel op te lossen. Er is steeds wel iemand beschikbaar om terplekke te komen wanneer nodig.

In veel gevallen is dat misschien niet noodzakelijk: onze steeds bereikbare helpdesk kan van op afstand uw server en PC's op vraag overnemen. Zo kunnen we veel kleinere problemen sneller en goedkoper oplossen.

Als extra (optionele) service kunnen we u ook een onderhoudsovereenkomst aanbieden, waarin we een aantal ondersteuningsopties aanbieden (bv. maximale responstijd bij een probleem, prioriteitsondersteuning, maandelijkse bezoeken voor onderhoud, kortingen op uurloon, wekelijkse controles van uw servers en back-up, ...).

Bij het gebruik van een onderhouds- overeenkomst kan u tevens gebruik maken van onze on-line ServiceDesk, een compleet ticketingsysteem waarin u cases kan indienen en opvolgen, check-ups van uw systemen en backups kan opvolgen, een knowledge base kan raadplegen, en nog veel meer.

Zoals u ongetwijfeld merkt is service en ondersteuning een van onze belangrijkste aandachtspunten. Uw IT dient immers voor U te werken, en niet omgekeerd!
 
D&D ICT Solutions | Oostjachtpark 6A, 9100 Sint-Niklaas | Tel.: 03/780.20.29 | E-mail: info@ddict.be | BTW BE 0439.010.617
Openingsuren: Ma tot vrij: 9u tot 12u30 en 13u30 tot 17u30. Vrijdag tot 17u.